Eticaret siteleri için Google Adwords Reklam İpuçları

ReklamGoogle Adwords Nedir ?

Arama sonuçları, sayfanın sol tarafında görünür. Google, web sitelerini veya belgeleri arama sonuçlarına yerleştirmek için ödeme kabul etmez. Ancak, reklam verenler, sayfanın sağ tarafında veya bazen arama sonuçlarının üst kısmında görünen Google AdWords reklamlarını satın alabilir.

Google AdWords, Google’ın reklamcılık programıdır. AdWords, basit ve etkili reklamlar oluşturabilmenizi ve İnternet’te işletmenizle alakalı bilgiler arayan kullanıcılara bunları gösterebilmenizi sağlar.

İyi bir adwords ajansı, hesabınız içinde neler yapacağını size anlatmalıdır. Sadece satışları artırıp masrafları düşüreceklerini söylemeleri yetmez.

Sunulması Gereken Hizmetler:

♦ Anahtar Kelimeler: En efektif sonuçları en uygun maliyete verebilecek anahtar kelimeleri belirlemek.
♦ Kullanılması gereken negatif anahtar kelimeleri belirlemek.
♦ Doğru kelime eşleşme türlerini kullanmak.
♦ Kullanılması gereken anahtar kelime kombinasyonlarını belirlemek.
♦ Doğru sayıda kelime kullanmak.
♦ Sizin için en kazançlı kelimeleri belirlemek.
♦ Reklamlarınız: Yayımlanan reklamlarınızla ilgili en yüksek tıklamaya almanızı sağlamak.
♦ Bunun için uygulanacak metotları açıklamak.
♦ Reklamlarınızın, belirlediğiniz her anahtar kelimeye uyumlu olmasını sağlamak.
♦ Reklamların ulaştığı kitlenin potansiyel müşteriniz olması.
♦ Reklam metinlerinizin yazılması.
♦ Reklam bannerların hazırlanması.
♦ Hesap Ayarlarınız: Varsayılan ayarlarınızın işinizin profiline uygulanması
♦ Doğru içerik ağının kullanılması
♦ Hedef kitlenize uygun demografik belirlenmesi.

Google AdWords’ün size sundukları:

Hedeflenen erişim

Artık Google’da arama yapan kişilere yönelik reklam verebilirsiniz. Hatta, Google’ın arama sonuçlarında zaten görünüyorsanız, AdWords, Google’da yeni hedef kitleleri ve reklamcılık ağımızı hedeflemenize yardım edebilir

Daha fazla denetim

İstediğiniz sonuçları alana kadar reklamlarınızı düzenleyip bütçenizi ayarlayabilirsiniz. Ayrıca, birçok reklam biçimini görüntüleyebilir, hatta reklamlarınızı belirli dillere ve coğrafi bölgelere hedefleyebilirsiniz.

Ölçülebilir değer

Minimum harcama gerekliliği veya zaman taahhüdü yoktur. Ayrıca, tıklama başı maliyet seçeneğiyle yalnızca reklamlarınız tıklandığında borçlandırılırsınız. Bu, bütçenizin sadece size yeni müşteri adayları kazanmak için kullanılacağı anlamına gelir.

Maliyetler konusunda endişeli misiniz? Merak etmeyin. AdWords, harcamalarınız üzerinde tam kontrol sağlar.

Bütçenizi belirleyin

Minimum harcama zorunluluğu yoktur; AdWords için ödediğiniz tutarı siz belirlersiniz. Örneğin, reklamınıza beş YTL’lik bir günlük bütçe ve her tıklama için on yeni kuruşluk bir maksimum maliyet belirleyebilirsiniz.

Desteksiz tahminlerden uzak durun

Anahtar kelimeleri seçme ve bütçenizi en üst düzeye getirme konusunda bilinçli kararlar verebilmeniz için anahtar kelime trafiği ve maliyet tahminleri veriyoruz

Benzer Yazılarımız

Tüm Yazılarımızı İnceleyin !